Pages

Sunday, February 7, 2010

Genting Highland Kota Keriangan

Salam...

"Hari yg cukup seronok dan bermakna" ungkapan yg paling sesuai untuk hari semalam 06-02-10. Hampir seharian di puncak Genting Highland adalah satu kenangan yg tak dapat dilupakan. Disamping kepuasan bermain permainan ekstrem, masa yg dihabiskan bersama sahabat2 itu lah yg menjadi kepuasan yg sebenar.

Bertolak dari kampus seawal jam 5 pagi dikala mata masih lagi mengantuk satu komitmen yg cukup tggi utk ke puncak genting. Berhenti rehat di RnR Tapah utk Solat subuh dan breakfast kemudian perjalanan diteruskan dan sampai di genting skyway pada jam 9 pagi. Jam 9.20 pagi sampai la kami di puncak keriangan. Then, segala galanya bermula dari permainan spaceshot sampai la keretapi ulat bulu yg amat mendebarkan!!

Terima Kasih kepada kawan2 yg menjayakan Trip ke Genting kali ini. Kenangan di genting tak akan dilupakan... Kredit harus diberikan kepada Mr. Nor Azlan yg merangkap Project Manager dan bendahari dan juga merangkap projek planner. semuanya kerana Mr. Azlan.

*Kemana destinasi kita selepas ni ek??











2 comments:

s0dep said...

sedak doh sep dio g genting...tdo sano ko?

Jemi said...

hahaha... sedak la jg!!! tak tido sano pom. mano ado duit nak tdo sano. gi balik hari jah. tolok kul 5 pg kul 6 ptg sek aku balik.

Post a Comment