Pages

Sunday, May 9, 2010

Khas buat: Insan yang bergelar Mak, Ibu, Ma, Mek, Mom, Umi, Mok, Mama

Walau apa pun jua gelaran...
Kamu adalah orang yg melahirkan kami...

Ibu.
mungkin tiada aku,
jika tiada kamu,
tidak mengerti apa itu dunia,
atau mengerti apa itu realiti.

sehingga saat ini aku perlukan kasihmu,
susah senang ku perlukanmu,
aku terbayang wajahmu,
rindu padamu.

jujur dariku,
aku amat sayang kamu,
ku harap kau terus bersamaku,
aku tenang bila kau disisiku.

oh angin sampaikan rinduku,
padamu kasihku,
harap lamunanku terhenti,
yang rindu padamu,

jangan biarkan aku kehilangan,
kehilangan dirimu,
ku pendamkan segala memori angan,
untuk ku abadikan kau dalam hidupku,
selamanya.....


Buat emak tersayang, ROSIAH BT ISMAIL
Terima kasih atas segala-galanya

0 comments:

Post a Comment