Pages

Thursday, October 28, 2010

Convocation

Assalamualaikum, Selamat Sejahtera semua...


Lama tak mengupdate blog ini. Maklomla kat umah mane ade internet. Kali ni nak cite pasal konvo. My Convocation. Akhirnya setelah 5 tahun di UTP, 1 tahun foundation dan 4 tahun Undegraduate, maka pada 17-10-10 terciptalah satu sejarah bagi diri aku dan kawan2 di UTP. Majlis Konvokesyen UTP yg ke 10 telah berlangsung dengan jayanya.

Terima kasih tak terhingga diucapkan kepada

  • My parents yg banyak memberi nasehat dan dorongan untuk melihat anak lelakinya berjaya.
  • Kawan2 di UTP sejak dari foundation sampai la abis degree dan kawan2 yg lain
  • My sponsor (PETRONAS) yg telah bagi duit utk belajar. (pasni sila panggil saya masok kerja pulak eh)
  • My Lecturers yg dari foundation sampai final sem undergrad
  • My FYP supervisor AP Dr. Patthi Hussain and his sidekick, Pak Hudiyo yg bnyk tolong untuk siapkan FYP.
  • Dan kepada UTP yg telah menyediakan kemudahan kelas pertama untuk aku belajar.
  • Dan kepada sesiapa yang terlibat secara langsung atau tidak.
Terima kasih bnyk2 diucapkan. Jasa kalian semua tidak akan dilupakan.

Dengan ini, aku bukan lagi bergelar pelajar, dan status sekarang adalah fresh graduate dan masih lagi jobless. hehehe... InsyaAllah ada rezeki la lps ni.

Terima kasih kepada my family (My Parents, Kak Ila & Family, Pok Su & family, Granpa & Grandma) yg ramai2 datang semata mata nak memeriahkan my convocation.

Kepada kawan2, aku ucapkan selamat berkerjaya dan harap persahabatan terus kekal untuk selama lamanya.


My Parents



Family yg datang



Me on the stage


The gangs


Gangs with Tn. Hj Mohamed Noor Rosli yg baek


Me & Tn. Hj. Mohamed Noor Rosli yg baek hati




mungkin konvo kali ini adalah
kali terakhir aku menjejakkan kaki di UTP.
Sesungguhnya 5 tahun di UTP adalah amat menggembirakan
disamping teman2 dan sahabat2 sekalian
Semoga berjaya untuk semua


0 comments:

Post a Comment