Pages

Monday, April 12, 2010

Anak Buah Baru

Assalamualaikum...

Hari ni tak dapat pergi kelas sebab demam + pening kepala. Mungkin disebabkan kerja yg bertimbun timbun. Maklum la... Aku ni biase tidur awal. tetiba plak kena berjaga siapkan kerja yg bertimbun timbun. Sebab tu kot demam.

Pagi ni Kakak aku MMS gambar anak nya yg ke 2 (anak buah aku ler) yg baru lahir 3 mggu lepas mase cuti midsem. Sempat jg la aku tgk anak sedara aku depan mata. Comel... Sempat juga meriba anak sedara aku yg kecil molek tu. Rase macam nak anak sendiri je. Hehehe...


My New Nephew

Bangun pagi ni bukak website Berita Harian. Sungguh pilu membaca artikel pasal kes buang bayi. Bayi kecil yg tak berdosa menjadi mangsa nafsu serakah manusia. Astaghfirullah... Mereka ini sesungguhnya tidak layak untuk bergelar manusia.


Wallahua'lam


2 comments:

tkah saari said...

anak sendiri???aisey...
dun wory, x lama dah tu....heheh :P

Jemi said...

hehehe...
tgk baby jadi geram.
kan ade baby sendiri lg best.
waakakakaka

Post a Comment