Pages

Saturday, June 5, 2010

5 years part II

Salam...

Nak abeskan post yg terdahulu. 5 tahn di UTP rase sangat sekejap. biar la untuk menghabiskan pemburuan ijazah ni di penuhi cabaran yg amat menduga keimanan. Tapi dengan adanya sahabat2 di sekeliling yang sentiasa saling membantu membuatkan segala cabaran terasa amat mudah walaupun realitinya agak sukar. Itu la guna nya kawan kan.


Tapi 5 tahun tu memang lama... ayat mase foundation "5 tahun aku kat UTP ni... lamaaaa tu itu pon belom tentu complete dapat ijazah". Then ayat final SEM "Tup tap tup tap dah 5 tahun aku kat UTP eh, kejap je rase" . begitulah senario kehidupan di UTP. tapi semuanya bakal sampai ke penghujungnya.


Mula menjejakkan kaki di UTP pada bulan July 05 hanya berteman kan kawan2 dari MRSM terdahulu... Zulkifli, Fariz Adnan, Syed Faiq... dan teman2 yg sudah berada di UTP intake Jan 05. Tapi sekarang... setelah 5 tahun di UTP begitu ramai sahabat dapat terjalin ikatan dan harapan semooga ikatan ini akan terus kekal.


Tapi begitulah resam kehiduan manusia yg tak kekal. Setiap yg bernyawa pasti akan mati, alam ini pon ade permulaan dan pengakhiran dan setiap permulaan ada perpisahan. tapi perpisahan itu lah membuatkan kita lebih mengenal erti nikmatnya persahabata dan ikatan.


Begitu banyak kenangan yg kita cipta bersama... semoga kenangan itu sentiasa tersemat dalam ingatan sahabat2 sekalian. Semoga Allah melindungi sahabat2 sekalian dan selamat berjaya di masa hadapan.


X boleh nak fokus la menulis kali ni... agak emotional. rasenya dah cukup kot post kali ni. dah ramai member2 yg dah balik ke kampung halaman. sesiapa yg nak balik tu tu, pandu cermat ye. insyaAllah selamat sampai.


Aku nak minta maaf dgn korang semua kalau ade salah dan silap sepanjang 5 tahun kita berteman. maklom la aku ni insan biasa macam kamu semua jg. kalau ade hutang ke ape ke yg belom aku bayar, bgtau aku ye...


Wassalam...


0 comments:

Post a Comment