Pages

Thursday, June 3, 2010

5 Years...

Assalamualaikum...

5 Tahun... satu tempoh masa yg agak lama. kalau nak di analogikan, bayi yg baru lahir sudah mampu berjalan dan berkata kata dalam tempoh 5 tahun. Begini la hidup aku dan sahabat2 di UTP. 5 tahun berjuang untuk mendapat segulung ijazah. sepanjang 5 tahun sudah memadai untuk mematangkan diri ini. tapi sudah cukup matang kah diri ini untuk meghadapi alam yg lebih mencabar yang bakal mendatang.

Berbagai kisah suka duka, pahit manis dilalui bersama teman2 sepanjang perjuangan di UTP. Kalau nak dicerita semua suka duka tak tertulis. tapi begitulah hakikat hidup ini. setiap yg ade permulaan pasti ade pengakhiran.

Sedih la pulak nak menulis. setakat ni je la.... kalau ade rase nak update... nanti aku uppdate balik la.


2 comments:

Nash said...

sedih2... isk2..
klu kerja korea, jgn lpa carikan calon utk aku satu...

Jemi said...

cewah... jauh ko bagi kat aku... sampai korea nah.. haha... anyway thanks nash sudi kawan ngan aku. frens 4 eva

Post a Comment